Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

Το Αστέρι της Ευχής του Κάνε-Μία-Ευχή Ελλάδος

 

  Κάθε Αστέρι Ευχής κρύβει αγάπη και... ΕΥΧΕΣ 

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί και γονείς,

Φέτος, με κάθε Αστέρι της Ευχής μπορείτε να στείλετε τις δικές σας ευχές στα παιδιά του Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος και να τους δώσετε δύναμη να συνεχίσουν τον δύσκολο δρόμο από την ασθένεια στη θεραπεία. 

Με κεντρικό μήνυμα «Κάθε αστέρι κρύβει αγάπη και… ΕΥΧΕΣ!», το Αστέρι της Ευχής καλεί τους μαθητές σε όλη την Ελλάδα να αποκτήσουν το δικό τους χάρτινο αστέρι, με μία δωρεά των 2€ συνεισφέροντας στην εκπλήρωση ευχών. Το πιο σημαντικό είναι ότι φέτος έχουν την ευκαιρία να «επικοινωνήσουν» με τα παιδιά ευχής και να τους γράψουν μηνύματα αγάπης και ελπίδας σε μία αποσπώμενη καρδιά. Οι καρδιές μπορούν να σταλούν πίσω στα παιδιά ευχής μέσω του Οργανισμού, σε ένα δείγμα συμπαράστασης και αγάπης. Πρωταγωνιστές μας για φέτος, η Βασιλική και ο Γιάννης, παιδιά ευχής που δηλώνουν τη σημασία της εκπλήρωσης της ευχής.

Αρ. Πρωτοκόλλου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Φ.2.1/ΜΓ/68152/126587/Δ7 & Φ.14/118351/ΦΔ/125759/Δ1 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ 

Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 - 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες. Το Αστέρι της Ευχής, εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται σε όλα τα σχολεία με την άδεια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Φ.2.1/ΜΓ/68152/126587/Δ7 & Φ.14/118351/ΦΔ/125759/Δ1) κλείνει φέτος τα 23 του χρόνια και έχει δώσει δύναμη σε εκατοντάδες παιδιά με σοβαρές ασθένειες. 23 ολόκληρα χρόνια, μαθητές από όλα τα σχολεία της χώρας προσφέρουν για την ίαση παιδικών ψυχών.

Στοιχεία επικοινωνίας
Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Γραμμή επικοινωνίας:210 9637667(εσωτ. 209, 210, 206)
Kινητό: 6946 856 934 Site: 
www.wishstar.gr 
Email: 
schools@makeawish.gr
Εθνικής Αντιστάσεως 47, Δάφνη, 17 237 

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Υποβολή Αίτησης-Δήλωσης Μαθητών Και Αποφοίτων Για Συμμετοχή Στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ έτους 2022

 Αρχίζει σήμερα Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021, η υποβολή των αιτήσεων - δηλώσεων μαθημάτων τελειόφοιτων και απόφοιτων μαθητών/τριών για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ έτους 2022.

Σχετική εγκύκλιος

Αίτηση - Δήλωση Μαθημάτων Ημερησίων ΕΠΑΛ

Οδηγίες συμπλήρωσης Αίτησης Ημερησίων ΕΠΑΛ

Αίτηση για Μουσικά Τμήματα

Λίστα οργάνων για Μουσικά Τμήματα

Η διαδικασία υποβολής γίνεται αυτοπροσώπως στο Γραφείο της Διεύθυνσης του σχολείου και λήγει στις 13 Δεκεμβρίου 2021.



Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Επιστολή Διεύθυνσης Σχολείου σχετικά με μαθητική κατάληψη

 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Βρεθήκαμε και σήμερα το πρωί στη δυσάρεστη θέση να αντικρίσουμε το σχολείο κλειστό λόγω κατάληψης εκ μέρους των μαθητών. Δυστυχώς μια μικρή μειοψηφία μαθητών/τριών πρωτοστατούν στο κλείσιμο του σχολείου όπου ο καθένας και η καθεμιά από αυτούς/ες έχει τις δικές του/της αναφορές, αιτίες, προσδοκίες και αφορμές. Αυτό που μας προβληματίζει όμως ιδιαίτερα και οφείλουμε να το επικοινωνήσουμε μαζί σας, είναι το γεγονός της μικρής προσέλευσης του συνόλου του μαθητικού δυναμικού του σχολείου μας, όλα τα πρωινά που οι μαθητές και μαθήτριες που προαναφέραμε προχωρούν σε κατάληψη του κτιρίου. Προφανώς υπάρχει πρότερη ειδοποίηση μέσω κοινωνικών δικτύων προς όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού δυναμικού να μην προσέρχεται καν στο σχολείο το πρωί αφού γνωρίζουν ότι θα είναι κατειλημμένο.

Επειδή λοιπόν ως γονείς και ως κηδεμόνες των παιδιών σας οφείλετε να γνωρίζετε τους λόγους της μη προσέλευσης τους στο σχολείο, θα σας παρακαλούσαμε στο πλαίσιο της συνεργασίας που οφείλουμε και εμείς να έχουμε με την οικογένεια του κάθε μαθητή και μαθήτριας μας, να ελέγχετε αφενός και να προτρέπετε αφετέρου τα παιδιά σας για την καθημερινή παρουσία τους στον σχολικό χώρο το πρωί. Μόνο με την δική σας συμβολή, στήριξη και συνεργασία μπορούμε να κερδίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου μας.

Να είσαστε βέβαιοι ότι όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό επιθυμεί το σχολείο να παραμένει ανοιχτό και να διεκπεραιώνεται δια ζώσης η εκπαιδευτική του λειτουργία, θεωρώντας ότι με την τηλεκπαίδευση που γίνεται εν μέσω κατάληψης,  χάνεται ολοσχερώς η ουσία της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η συνύπαρξη και η προσδοκώμενη κοινωνικοποίηση ολόκληρης της σχολικής μας κοινότητας.

Να είσαστε βέβαιοι επίσης ότι αφουγκραζόμαστε με απόλυτη ενσυναίσθηση τα προβλήματα και τα αιτήματα που προβάλουν οι μαθητές/τριες μας, συμπαραστεκόμαστε στο δίκαιο των αιτημάτων τους, όμως γνωρίζουμε ότι τα όποια προβλήματα και τα  όποια αιτήματα επιλύονται και δικαιώνονται μέσα από συλλογικές και δημοκρατικές διαδικασίες  με παρούσα όλη την εκπαιδευτική και σχολική κοινότητα, αλλά ταυτόχρονα με σχολεία ανοιχτά και με την συμμετοχή της πλειοψηφίας όπως η ίδια η Δημοκρατία επιτάσσει.

Σε ένα κράτος δικαίου η κατάληψη ενός δημοσίου κτιρίου όπως ένα σχολείο θα πρέπει να ελέγχεται και να ομαλοποιείται η λειτουργία του με ευθύνη εκείνων οι οποίοι έχουν ως καθήκον την διαφύλαξη της λειτουργίας τους. Δεν είμαστε εμείς όμως αυτοί. Εμείς είμαστε οι δάσκαλοι των παιδιών σας και ο δάσκαλος οφείλει να εμπνέει, να συμβουλεύει, να μεταλαμπαδεύει αξίες . Σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να καταστέλλει με οποιαδήποτε μορφή βίας και ακραίας συμπεριφοράς την οποιαδήποτε στάση των μαθητών/τριών του ακόμα κι αν δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Οφείλει πάντα να πείθει και στην διαδικασία αυτής της πειθούς χρειάζεται πάντα την στήριξη και την συμπαράσταση της οικογένειας. Αυτό επιθυμούμε από εσάς με απόλυτη ειλικρίνεια και αγωνία.

Επειδή όμως είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόζουμε και τον νόμο θα πρέπει να γνωρίζετε και να μεταφέρετε στα παιδιά σας ότι παρά την κατάληψη οι απουσίες καταμετρώνται κανονικά όπως ίσως θα έχετε διαπιστώσει από τα μηνύματα που λαμβάνετε. Προκειμένου λοιπόν να μην βρεθούμε στην δυσάρεστη θέση να χαρακτηρίσουμε την φοίτηση πολλών μαθητών ως ανεπαρκή στο τέλος του έτους με αποτέλεσμα την επανάληψη της χρονιάς, σας γνωστοποιούμε ότι τα όρια που η ίδια η νομοθεσία θέτει, θα είναι και αυτά που θα λάβουμε υπόψη μας στον χαρακτηρισμό της φοίτησης των μαθητών/τριών μας. Γιατί, ναι μεν οφείλουμε να εμπνέουμε και  να προσδίδουμε αξίες, η οριοθέτηση όμως και η μη τήρηση της θεωρούμε ότι είναι αξία απαράβατη και δεν διαπραγματεύεται.

Σας ευχαριστούμε! 

Στέλιος Ζερβάκης - Μήνα Τσαρέ

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

Κατάθεση Δελτίου Απογραφής στρατευσίμων (γεννημένων το έτος 2004)

 Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την ισχύουσα στρατολογική νομοθεσία, οι στρατεύσιμοι της κλάσης 2025 (γεννημένοι το έτος 2004), είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν Δελτίο Απογραφής (ΔΑ) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους 2022 (από 02 Ιανουαρίου 2022 έως και 31 Μαρτίου 2022). 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάθεση του Δελτίου Απογραφής, παρακαλούμε να πατήσετε εδώ.

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Εφηβικό Καλλιτεχνικό Σαλόνι / Στο ξύπνημα της άνοιξης

 

Εφηβικό Καλλιτεχνικό Σαλόνι / Στο ξύπνημα της άνοιξης
ένα θεατρικό εργαστήρι 
για τα στερεότυπα και την αποδόμηση τους.

Πόσες παγιωμένες καταστάσεις, κοινότυπες ιδέες μας κατακλύζουν καθημερινά και μας
οδηγούν κόντρα σε αυτό που πραγματικά επιθυμούμε; Mέσα από ένα γρήγορο ‘scroll’ σε
εικόνες και καταστάσεις που πηγάζουν από την οικογένεια, το σχολείο, την τηλεόραση, το
κινητό, παντού μπορούμε να δούμε προκατασκευασμένες αντιλήψεις που συνειδητά ή
ασυνείδητα γράφουν μέσα μας και εξακολουθούμε και τις στηρίζουμε κρατώντας
αμετάβλητες νοοτροπίες που έχουν παλιώσει και μας πνίγουν.
Βαθμοί, status, φίλτρα, αξιολογήσεις. Οι έφηβοι, σε μια ηλικιακή περίοδο που χτίζεται η
προσωπικότητά τους, επηρεάζονται δομικά και συγκρούονται εξακολουθητικά με πολλά
στερεότυπα. Έτσι η ορμή που χαρακτηρίζει αυτήν την ηλικία αντί να φανερώσει
σπουδαίες προσωπικές ή συλλογικές ανακαλύψεις, εγκλωβίζεται και εκπαιδεύεται να
στηρίζει συμβάσεις και γενικεύσεις.
Θέλοντας να ανακαλύψουμε τα στερεότυπα που κυριαρχούν σε αυτήν την ηλικία
σχεδιάζουμε πέντε μικρούς κύκλους συναντήσεων. Ο κάθε κύκλος είναι αυτοτελής και
στόχο έχει να ασχοληθεί με μια συγκεκριμένη συνθήκη.

29,30,31 Οκτώβρη / ΜΥΕΣ, ΝΕΥΡΑ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ
5,6,7 Νοέμβρη / ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΦΕΡΜΟΥΑΡ
19,20,21 Νοέμβρη / ΤΟ ΜΗΛΟ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΗΛΙΑ;
26,27,28 Νοέμβρη / ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΊΣΕΙΣ.
3,4,5 Δεκέμβρη / ΛΟΜΠΙ ΚΑΙ ΧΟΜΠΥ

Έναυσμα για την κάθε θεματική είναι οι εικόνες του θεατρικού συγγραφέα, Φ. Βέντεκιντ,
μέσα από το έργο του : Το ξύπνημα της Άνοιξης. Στο έργο αυτό, μια παρέα νέων έρχεται
αντιμέτωπη με φόβους, ενοχές και ανασφάλειες και αποτυπώνεται μέσα από έντονες
εικόνες τόσο η νεανική ανησυχία, όσο και η καταδυνάστευση αυτής της ηλικίας από
δεκάδες στερεότυπα: σεξουαλικά, γονεϊκά, εκπαιδευτικά, κοινωνικά. 
Η αποδόμηση ξεκινά μέσα από την μορφή του θεατρικού εργαστηρίου, όπου το
ονομάζουμε καλλιτεχνικό σαλόνι, μιας και το σαλόνι είναι το δωμάτιο εκείνο όπου
επικοινωνούν τα μέλη της οικογένειας και δέχεται ταυτόχρονα τους επισκέπτες του
σπιτιού. Είναι ο χώρος εκείνος που φωτίζει πιο έντονα τις κοινωνικές μας φόρμες και
μπορούν πιο εύκολα να αναγνωριστούν τα στερεότυπα που έχουμε. Είναι η αντανάκλαση
του κοινωνικού στον ιδιωτικό μας χώρο. Έτσι οι συμμετέχοντες θέλουμε να συνυπάρχουν,
να βιώνουν, να παίζουν, να παρακολουθούν λειτουργώντας παράλληλα και κλιμακωτά. Τα
εργαλεία μας είναι πάντα καλλιτεχνικά - λόγος, φωνή, μουσική, σώμα, κίνηση, εικαστικά -
και με αυτά θα αποδημήσουμε ότι παγιωμένο μας εγκλωβίζει.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 12 έως 18 ετών.
Θα τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που προβλέπονται κατά του Covid-19.

ΤΟΠΟΣ: ΘΕΑΤΡΟ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΧΑΝΙΑ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ: 18:00- 20:30
ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:6946363045

Δημιουργία και συντονισμός εργαστηρίων από τους nomades artcore:
Κωνσταντίνα Γιασεμίδου, Πέτρος Ρουσσος, Γιάννης Σιούτης

Συνδιοργάνωση Δήμος Χανίων – ΚΕΠΠΕΔΗΧ ΚΑΜ
Με την αιγίδα και την επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.
 
Για το δελτίο τύπου, πατήστε εδώ
Για το βιογραφικό των ΝΟΜΑΔΕΣ - ARTCORE, πατήστε εδώ
 

Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026

 Μπορείτε να μελετήσετε την εγκύκλιο σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης πάθησης ατόμων που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες για εισαγωγή στη...