Φωτογραφίες Σχολείου
"Πρασινίζοντας το Σχολείο μας"
Κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2019-20, υλοποιήθηκε σχέδιο δράσης μέσα στα πλαίσια του προγράμματος ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ.
Το σχέδιο περιείχε διάφορες υποδράσεις και συμμετείχαν 52 μαθητές της Α' και Β' τάξης και 10 εκπαιδευτικοί.
Ένας από τους στόχους ήταν η αναμόρφωση της αυλής του σχολείου μας, με τη δημιουργία σχολικού κήπου και κατασκευών από ανακυκλώσιμα- επαναχρησιμοποιούμενα- φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Στόχος της δράσης ήταν η σχολική αυλή να αποτελέσει πεδίο έκφρασης, δημιουργίας και βιωματικής εκπαίδευσης για τους μαθητές, προκειμενου να αναπτυχθεί η συνεργατική και ενεργητική μάθηση, η δημιουργικότητα και η υπευθυνότητα των μαθητών. Η δημιουργία κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος. Έγιναν επισκέψεις σε διάφορες δομές και επιχειρήσεις. Στόχος των εκπαιδευτικών επισκέψεων και ξεναγήσεων στο Βοτανικό Κήπο, του ΜΑΙΧ, στο Ινστιτούτο Υποτροπικών Φυτών και Ελιάς και σε κατάστημα πώλησης αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών ήταν να υπάρξει για τους μαθητές η ευκαιρία της άμεσης επαφής και γνωριμίας με μια ποικιλία αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών. Επιπλέον, στο κατάστημα πώλησης αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών οι μαθητές ενημερώθηκαν σχετικά με την εμπορική αξία και ζήτηση των αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών από τους καταναλωτές και πραγματοποιήθηκε η σύνδεση των μαθημάτων του τομέα τους και η επαφή τους με την αγορά εργασίας. Με το βάψιμο των τοίχων σε συγκεκριμένα σημεία του σχολείου, τη δημιουργία σχεδίων και graffiti από τους μαθητές επετεύχθη η αναμόρφωση του σχολικού περιβάλλοντος, ώστε να αποτελεί δημιουργία των ίδιων των μαθητών. Παράλληλα, έμμεσο στόχο αποτέλεσε η ευαισθητοποίηση των μαθητών που συμμετέχουν , καθώς και του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού, με τη δημιουργία σχεδίων με οικολογικό και περιβαλλοντικό χαρακτήρα.
Οι μαθητές της Β´ τάξης του τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των μαθημάτων ειδικότητας «Φυτική Παραγωγή», «Αρχές Αρχιτεκτονικής Τοπίου» και «Στοιχεία Γεωργικών Εγκαταστάσεων & Γεωργικά Μηχανήματα», ανέλαβαν δράσεις για τη βελτίωση της αυλής του σχολείου. Ξεκίνησαν με την αποτύπωση του ευρύτερου χώρου της σχολικής αυλής προκειμένου να προσδιοριστούν τα σημεία στα οποία θα γίνουν οι σχετικές παρεμβάσεις και να διευκολυνθεί η σύγκριση της αρχικής κατάστασης κι εκείνης που θα υφίσταται σε κάθε σημείο μετά την εν λόγω δράση τους. Στη συνέχεια ακολούθησε το όργωμα του σχολικού κήπου, το κλάδεμα των δέντρων, καθώς κι η καλλιέργεια αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών και λαχανικών. Επιπλέον, κατασκευάστηκαν ζαρντινιέρες από παλέτες από τους μαθητές και τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα σημεία της σχολικής αυλής. Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε βάψιμο επιλεγμένων τοίχων και σχετικές εικαστικές παρεμβάσεις σε χώρους της σχολικής αυλής, οι οποίοι έχρηζαν αισθητικής βελτίωσης.
Οι μαθητές της Β΄τάξης του τομέα οικονομίας στο πλαίσιο των μαθημάτων <<Οικονομικά μαθηματικά – στοιχεία στατιστικής >> και <<Δημιουργία λογιστικών φύλλων – ΕXCEL >> ανέλαβαν να συντάξουν το ερωτηματολόγιο και να επεξεργαστούν τα στοιχεία που θα συγκεντρώσουν. Ακόμη, περπάτησαν την πόλη, αποτύπωσαν φωτογραφίζοντας τις πράσινες γωνιές .
Μαθητές των τμημάτων Α1, Α2 και Α4, της A´ τάξης του σχολείου μας δημιούργησαν τα δικά τους αρτοποιήματα, με τη χρήση αρωματικών φυτών από το σχολικό κήπο, στα πλαίσια του μαθήματος «Ερευνητική εργασία στην Τεχνολογία». Έγινε η απαραίτητη έρευνα στο διαδίκτυο, με τη χρήση ενδεδειγμένων τεχνικών αναζήτησης. Η επιλογή των συνταγών των «αρτοποιημάτων» έγινε με κριτήριο τη χρήση αρωματικών φυτών του κήπου μας, την απλότητα και την ταχύτητα των συνταγών, αλλά και σύμφωνα με τις δυνατότητες που μας παρέχονται από το εργαστήριο ποτών και τροφίμων του σχολείου. Συνδέθηκε η εργασία με τη σωστή χρήση των υλικών με το παγκόσμιο κίνημα ενάντια στο “food waste” (αλόγιστη σπατάλη τροφίμων).
Οι μαθητές του τμήματος Α1, της A´ τάξης του σχολείου μας δημιούργησαν τη μακέτα του σχολείου και των περιβαλλόντων χώρων, στα πλαίσια του μαθήματος «Ερευνητική εργασία στην Τεχνολογία».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025
Παρακαλούμε ενημερωθείτε για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-25 εδώ .
-
Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα ενδοσχολικών προαγωγικών και απολυτήριων-πτυχιακών εξετάσεων σχολ. έτους 2023-24 ως εξής: Πρόγραμμα εξετάσεω...
-
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, Παρακαλούμε να μελετήσετε προσεκτικά την Επιστολή προς γονείς/κηδεμόνες σχετικά με τις ηλεκτρονικές εγγραφές γι...
-
Πρόγραμμα ειδικής εξεταστικής Ιουνίου 2024 Γ' τάξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου